Askerlikte beni en çok zorlayan şey; her gece 00.00'da yatıp 04.30'da kalkmak. Askerlikte bizden beklenen, sadece bir birimize yardım etmek değil, aynı zamanda birbirimize destek olmaktır.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?