beyza nin kadınları

0 /
hormonsuz domates
demet evgar’ın oyunculuğu kurtarmıştır filmi. bir de sanırım senaryonun gidişadı. tamer karadağlıysa içine etmiştir filmin. o adli tıp sahneleri de gayet kolpadır. yabancı filmlere benzetilmeye çalışılmış fakat başarılı olunamamıştır.
hallucinogen
-----------------------------spoiler----------------------------

’cinayeleri işleyen erkek ,kadın ise sadece bir köprü’ benzeri bir replikle gereksz yere çözülme yaşamış bir senaryodur.hani zaten karışmış mıydı denilecek olursa ona da eyvallah sonuç olarak dedektifliğe de ekstra merak sarılmış madem katil uşak! olsa bari ama yok o da değil.

-----------------------------spoiler----------------------------
esther
tamer karadağlı’nın sadece poz vermesi gerektiğine beni kesinlikle inandıran,demet evgar’ı işte bu işte bu diyerek izlediğim filmdir kendileri.
devedikeni
bir çok insanın hayatları boyunca sadece televizyonlarda izleyecekleri fakat hiç bir zaman bu filmde anlatılan olayları bizzat yaşayan birini anlama, yaşamın onlara nasıl acımasızca vurduğunu, nefes alıyor olmanın nasıl bir işkence olduğunu bir nebze olsun hissetme şansı olmadığı bir konuyu izleyiciye bu kadar açık seçik ve net sunan bir başka örneğinin zor bulunacağı bir türk psikolojik gerilim filmidir. özellikle filmin ikinci yarısında, olayların tüm çıplaklığı ile ardıardına izleyicinin yüzüne çarpması, demet evgarın muhteşem oyunculuğu ile birleşince bir tramvanın insanın tüm yaşamını nasıl şekillendirdiğini daha net farkedebilmesini sağlıyor izleyenin. izlediğim en mükemmel filmlerden biri kategorisine koyduğum, bunun sebebinin de bu denli zor bir konuyu, bu kadar çarpıcı ve açık bir şekilde bize anlatabilmesi olduğu filmdir ayrıca.


ayrıca filmdeki polisiye, macera ve kovalamaca kısımları sadece filmde bir vitrin mankeni pozisyonundadır, asıl incelenmesi, üzerinde düşünülmesi ve anlamaya çalışılması gereken kısım beyza’nın ta kendisidir, ruh halleridir, içinde barındırdıklarıdır, dışarıya yansıyanlanlardır. tamamiyle uzmanlar ve psikiyatrlar danışmanlığında kurgulanmış olabildiğince gerçek ve çarpıcı yanlardır.
floydian
mustafa altıoklar´ın türkiye´de değişik tarzların filmlerini ilk kendisi çekmeye çalışmasından dolayı ortaya çıktığını düşündüğüm ama iyi ki de çekilmiş dediğim türk sinemasının her zaman hatırlanacak filmlerinden. film amerikan filmi olsa heralde demet evgar oscar alırdı. filmde bir iki kopukluk olsa da genel itibariyle çok güzel. yalnız herşey tamam da polis rolüne koyacak başka adam mı bulamadınız kardeşim? film zaten seyirciyi çekecek kadar kaliteli zannımca ekstradan medyatik isim kullanıp seyirci toplamaya çalışmanın gereği yok .
0 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol